۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۱۷۴۶۱
آیت الله موسوی جزایری:

نیازمند عدل علوی در جنگ اقتصادی هستیم|ترحم بر مفسدان ظلم به مردم است

نیازمند عدل علوی در جنگ اقتصادی هستیم|ترحم بر مفسدان ظلم به مردم است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ترحم به مفسدان ظلم به مردم است، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی نیازمند عدل علوی هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در شرایط بحرانی نمی‌توان با خنده و تبسم به مدیریت کشور پرداخت، اظهار داشت: هم اکنون در جنگ اقتصادی هستیم، مفسدان اقتصادی و دشمنان می‌خواهند از طریق خلل در اقتصاد کشور، در شرایط جنگ اقتصادی نیازمند عدل علوی هستیم.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه دستگاه قضا قاطعانه و با عزم راسخ به برخورد با مفسدان می‌پردازد، عنوان داشت: ترحم بر مفسدان ظلم به مردم است، با مفسدان و کسانی که به دشمن خواهان کمک هستند باید برخورد شود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه عدل علی با قضا و قضاوت ارتباط دارد، بیان داشت: بنده، گفته‌ها و فعالیت‌های آقای افشارنیا در طول دوران ۱۰ ساله را تأیید می‌کنم، وی پیگیری‌های قاطعانه و تدابیر مجدانه داشته و امنیت استان را بالا برد.

وی ادامه داد: در تمام این سال‌ها با هیچ قاضی تماس مستقیم نداشتم و تنها با ریاست دادگستری در ارتباط بودم و در صورت حصول ارتباط تنها خواست مان بررسی دقیق بود.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه در شرایط متلاطم کشور جامعیت میان عقلانیت و قاطعیت است، گفت: قوه قضایئه و قضات در احیای عدل علی و برقراری امنیت در استان کوشا باشند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه علی (ع) رمز عدالت اجتماعی است، خاطرنشان کرد: نام مبارک آن حضرت در کنار زهد و عبادت، عجین با عدالت است که با قوه قضائیه و قضات ارتباط تنگاتنگ دارد./۹۴۵۶/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
حاتم شرفی
ارسال نظرات